Kväller

Pratade med Linnea förut och det var på tiden!
saknar henne sååååååååå

Övningskörningen idag gick bra, för det mesta. Sen kommer det stunder då man undrar va fan man har att göra ute på vägarna. Men allt sitter i psyket. Jag vet att jag kan, men när huvudet tar över, går det åt helvete. Men det var ändå framsteg idag så det är jag glad över.

Jag funderar på hur jag ska göra imorgon. Om jag ska upp skapligt för att åka in till stan och sola och träna och sen träffa linnea och ida på stan eller om jag bara ska in och träffa dom.. hm. svårt. Borde göra det förstnämnda och jag tror det blir så..

På kvällen nalkas det utgång :) Ska första till Emma Wester som nyss har fyllt år :)
ska bli roligt. sen blir det att inta ottens dansgolv!

nae, nu ska jag fixa tills imorgon och sen sova.
Puss och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0