Hej igen

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Det har hänt ganska mycket på den senaste tiden. Åkte ju som sagt till Mallorca i början av augusti och det kan varit bland det roligaste jag har gjort. Det var fest i två veckor och jag hade inte tråkigt en enda stund. Fick träffa massor av härliga människor. Linn och jag hade några riktigt bra kvällar, bara hon och jag. haha den alokoholen.. Bra väder hade vi också. Det var tre dagar första veckan som det var mulet men då fick man lite sömn iallafall. Resten av tiden sov vi kanske 4 tim per natt.. hårt liv men fan vad jag älskade det!! saknart som fan. och malin och josse, hoppas vi ses snart :)

Under tiden i Magaluf hann jag få ett jobb här hemma i sverige. På apoteket i hagebycentrum. Trivs riktigt bra med personalen. Tyvärr är det inte så mycket jobb som jag önskar men det ska bli mer. :)

När jag inte jobbar gör jag inte så mycket. Sover bort halva dagen ungefär.. Idag vakna jag vid två. Förstår inte.. Har kommit in i en tröttperiod.

En sak som är jobbig är att jag inte alls träffar Linnea lika mycket. Vi både jobbar nu och våra tider går om varandra..det suger. Ibland vill jag tillbaks till skolan. Då sågs man varje dag och varje helg. Men det är nog det enda jag saknar med skolan.

Nu sitter jag ensam hemma och ser på top model 4 som jag sett typ 3 gånger.. men det visas inget bättre på tv såhär dags. När mamma kommer ska vi nog ut och övningsköra. Måste ta tag i det nu. Men det känns bättre och bättre så snart ska jag nog anmäla mig till en körskola. Frågan är vilken? alla gillar ju helens, men det är svårt att få tider? hm, vi får se..

nu blev det långt och väldigt ointressant, men kände för att skriva av mig lite.
Ha det bra så hörs vi senare..

Linnea, du är saknad!!!!!




Kommentarer
Postat av: beccis

HANSONS ;D DET ÄR BÄSTA! Så får man köra en timma varje gågn iställe för 40 min, klockrent är det!

2009-09-08 @ 17:06:07
URL: http://www.metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Josse

Jaaa klart vi ses snart!! Antingen i gbg eller norrköping ´:D<3

2009-09-13 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0