hallå sverige..

Har precis sett sverige matchen och det finns inte så mycket att säga.. Pinsamt. Spelar man i landslaget ska man kunna slå en passning och ta emot en boll. Men många verkar ha problem med det. Sen tycker jag Zlatan är ganska överskattad, iallafall när det gäller landslaget. Om man kollar tillbaka på de senaste matcherna har han inte gjort mer är någon annan. Sen räcker det med att han gör en grej, då blir han älskad av alla. sen att lagerbäck väntar tills det är 10 min kvar att göra nåt är ju en annan femma.. ajja nog om fotboll!

Idag har jag jobbat mellan 10-19.. Det gick bra. Kändes dock lite långsamt ibland, då det inte var så mycket folk idag. Men vaktisjohan höll mig sällskap ibland!

Nu är jag ledig ett tag, vilket är lite segt. men men.. vet inte vad jag ska hitta på. Men på fredag ska jag iallafall ut med min bästa och jag läängtar så efter henne.

Nu är det idol och bachelorette.. frågan är vad man ska se.
får spela in ena. ha en bra kväll. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0