Det blev en riktig rolig kväll till slut

Jag åkte till Emma runt halv nio och jag kom lagom till efterrätten ;) Vi hade det mycket trevlig. Vi skulle ta bussen in till stan men det visades att vi hade missat den så vi fick skjuts till pendeln. Gick direkt till otten och det blev en riktigt bra kväll. Vet inte när jag dansade så mycket sist. Mina fötter gör ont idag.. Men med Linnea kan inget gå fel! Love you. Kvällen slutade tyvärr inte så bra.. Fick stå ute i typ en och en halv timma för att vi inte hitta en viss person. Vi blev oroliga men det slutade lyckligt. Min älskade mamma kom och hämta mig till slut för jag höll på och frysa ihjäl. Det var bara 12 grader ute.. Kom hem vid halv 5 och då blev det sängen direkt.

Idag gick jag upp klockna två. helt död. Kändes som jag hade en riktig bakfylla, trots att jag inte inte drack alls mycket igår. Nu känns det dock bättre och ikväll blir det grillat. Efterlängtat!

Nu ser jag på Lipstick jungle och såg att zlatan kör också..
hmm vad ska jag välja..

Kvällen är fortfarande oplanerad. BYE

Kommentarer
Postat av: nina.

du är så söt maria! :)

2009-09-27 @ 00:51:22
URL: http://njosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0