Svar

Postat av: Amanda

Gud vad kul! :D Har så mycket jag vill veta...
Vad äter du till frukost?
Hur många kuddar har du i sängen?
Hur många sexpartners har du?

svar: 1. Jag äter gröt. 2. jag har 3 kuddar. 3. men så snuskig du är!

 
Postat av: Lina

Vad är din favoritfärg? :)

svar: Svart

 

Postat av: Elin

Vad är ditt favorit namn? :D
Hur många ex har du?

svar: 1. guuuu så himla svårt!!! ja vet inte men ja tycker Maria är sjukt fint.. 2. typ 3 kanske

Postat av: Knarin

Vad är din favorit kaka?

svar: Kladdkaka


  Postat av: Tyra

Hur många mackor äter du varje dag?

svar: Noll


Postat av: Julia

Försöker du att undvika kolhydrater?

svar: aa det gör jag. det är så himla bra


Postat av: Urban

Bästa bantnings tips?

svar: sluta ät!


Postat av: JEnny

hur många läsare har du varje dag?

svar: asså det varierar från varje dag. men de ligger kanske på 1000-1500, trots att ja skapade den igår! så hiiimla kul:)


Postat av: Arg

Varför svarar du inte på alla kommentarer?

svar: ja har massor o göra med min blogg, så jag kan inte va så snabb. jag gör de bästa ja kan faktiskt :)

 

såå då var det klart :) hoppas nu är nöjda med era svar.vi tar en till frågestund imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vilka bra svar! :) <3 Love yo you! Hoppas du kan länka till min blogg nån dag...

2009-05-12 @ 12:37:13
Postat av: Anonym

Hahha pucko :D

2009-05-12 @ 19:57:59
URL: http://linnsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0