söndag

gick upp kl tio idag och då låg mamma fortfarande i sängen.. chockad!
vi käkade lire frukost och drog sedan in till stan. Var på jakt efter skor
till balen. Jag hittade till slut ett par, men tycker det överlag var dåligt
med balskor i år.
Köpte även ett par tygskor och ett par shorts!

nu sitter jag och skriver på min rapport.
Det känns som om vi behöver en vecka till
innan våran bal. Musiken är inte ens klar
och vi vet inte hur mycket vi ska handla.. paniken växer!!!!
men jag får be till gud att det blir en lyckad kväll för alla
gymnasiesärelever. annars blir det pinsamt..

Poolen är snart klar och jag längtar tills jag
kan ligga och guppla runt på en madrass!
för det är väl det ända jag kommer ha råd
med i sommar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0