Solig dag!

Underbart att vakna till en klarblå himmel.
Det är nästan så man studsar upp ur sängen... men bara nästan.

sitter nu i skolan och väntar på våran första lektion som börjar om cirkus 1 timme. Så är det att bo på landet... men jag älskart ändå!;) Efter skolan ska jag ner till friskis och träna för fulla muggar. Nu börjar det det kännas att man är igång och det är underbart!

Sen får jag åka hd hem! hihi

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än.. Blir nog lungt eftersom man ska vara pigg imorgon. Då gäller det! vet inte sist jag var såhär taggad!;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

bra att du är TAGGAAAADDDD!!! nu ska jag reflektera ltie samhäll :) HEHE

2009-05-15 @ 11:14:41
URL: http://linneasjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0