Skorpor med ost och marmelad!

Har precis stoppat i mig tjugo skorpor, inte bra.
Skorpor är fan beroende framkallande! och gärna med ost och marmelad på.

Eftersom jag och lennart typ satt och somna på religionen bestämde vi oss för att hoppa fikan och åka hem. sagt och gjort. nu sitter jag hemma proppmätt och väntar på att få förhoppningsvis sätta sig på helenes mc (sjuuuuukt snygg) och åka in till stan;) Där vankas det träning. me like!

Kan också tillägga att jag är så grymt taggad inför lördag.
Jag förväntar mig en riktigt rolig kryssning med alla dessa underbara människor!


Hej då från en lagom liten mullig tjej.... hehe

Kommentarer
Postat av: Linnea

Och jag har ätit riesen, HEHE :) Jag gillar mulliga tjejer :))) <3

2009-05-13 @ 17:30:04
URL: http://linneasjoo.blogg.se/
Postat av: fannnnnnnnnny

hahaha nej va liten xD sötnos ;D

2009-05-13 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0