Plugggiis

Okej.. blev ingen plugg igår. skäms maria. Istället sov jag nästan hela dagen. Tills sanna kom och väckte mig vid 18. Då bestämde vi oss att följa med golfarna ner till brittas och käka. Det var tydligen norsholms slaget igår(golftävling). Så det var trevligt att få lite mat och dricka! Vi gick hem ganska skapligt och vid tolv kom alla fullisar hem.. men då sa jag tack och hej och gick och la mig..

Nu sitter jag och pluggar för fullt.. nu kan jag verkligen inte skjuta upp det mer.
känner att jag är på gång nu iallafall.

Ikväll är vi bjudna till farmor och farfar på mat.
Jag vet inte riktigt om jag ska följa med då vi kanske måste
arbeta med vårat projekt. men egentligen är jag i behov att
träffa min släkt känner jag.. få komma bort ett tag.
vi får se.

nu måste jag skriva rapport.. hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0