ingen rolig dag framför mig

Gårdagen var riktigt seg.. var typ ensam hela kvällen och jag hatar att vara ensam. Vakna imorse av att min bror ringde hundra gånger, både på hemtelefon och mobilen. ignorera det ett tag men efter han stått och knackat och plingat på ett antal gånger gav jag upp. Men han hade med sig god frukost, så jag förlät honom.

Nu har jag som sagt ingen rolig dag framför mig.
Har liite och göra tills nästa vecka..

- Samhälls uppgift till måndag
- Läsa en bok och skriva reflektioner (skulle varit inne för flera veckor sedan)
- Diskussions prov om buddhismen på onsdag.
- Reflektioner till gym och friskvården till måndag
- Projektrapport till torsdag eller fredag (inte ens börjat)
- Svenska prov på onsdag
- Bal på onsdag för gymnasiesätskolorna (projekt)

såå det är bara att sätta igång....



















aldrig utan dig!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi håller ut nu, inte långt kvar!!!! Aldrig utan dig babe!!!! <3<3<3 du betyder oerhört mycket!

2009-05-23 @ 13:49:51
URL: http://linneasjoo.blogg.se/
Postat av: Sanna

söta :)

2009-05-24 @ 22:32:43
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0