Helgen

Utgången i fredags var ganska seg. Stod mest och gäspade på dansgolvet. Fick skjuts hem av Emma. Tack så mycket!:) Lördags vakna jag och gick raka vägen ut till solstolen. och där låg jag hela eftermiddagen. På kvällen kom sanna och hennes mor och far och då blev det en spontan grillning. mycket mysigt. Gick sen över till elin och tobbe där det grillades och dracks! Det var riktigt kul och det bjöds på många skratt;) min bror blev rakad som en munk... och det var bara ett exempel! haha

Idag väckte mamma mig vid tio. Jag hade glömt bort att vi skulle åka till mormor idag,
Men det var bara att gå upp. Väl där bjöds det på fika i solen. trevligt att träffa lite släkt.


Tvilling 1

Tvilling 2

Två morbröder och lill kusin


Våran pool och altan är nästan så gott som klar.
Det är småjobb kvar bara. Idag är det 20 grader
i poolen. men reningsverket har inte varit igång
så poolen är ganska full med skit.. men snart blir det och bada!;)


bror svalkar huvudet.


snaart...

Kommentarer
Postat av: Becca

åh vad härligt :) längtar efter att spendera tid i poolen med dig honey ;D

2009-05-31 @ 19:37:51
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0