En underbar kväll

Igår ikväll var det dags. Vårat projekt skulle redovisas i en form av en bal. Eftermiddagen i skolan var sjukt stressigt, eller det var mest jag som sprang omkring och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Folk började droppa in redan vid halv 6(började 6) men det löste sig iallafall. När alla kom fick dem mingla lite och sen fick jag ta ton och hälsa alla välkommna och sen blev det att sätta sig vid bords. Det bjöds på en exotisk planka. Var uppskattat! Under maten och desserten blev det lite tävlingar och underhållning. tack markus och arvid!:) Sen tog vi bort alla bord och sen var det dans hela kvällen. Underbart att se alla så glada och det var verkligen röjj. Roligaste var nog synen av Ajshe som "shake batlar" med en kille. haha herregud. Hon vet ju hur man rör sig om man säger så.. Vi dansa så mycket att jag har blåsor på mina fötter, trots att jag bytte till converse i mitten av kvällen. men det var det värt!!

Tack alla och tack projektgruppen.
Det här gjorde vi riktigt bra! <3

bilder kommer såsmåningom!

nu ska jag skriva klart min rapport!:)




min skrutt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0