armani code

Idag lukta det allt annat än svett i träningslokalen.. Mannan bakom hade troligen dränkt sig i Armani code strax innan passet! men hey, jag klagar inte.. det lukta väldigt gott. synd bara att det var en gubbstrutt!

när jag kom hem så va mor igång med röjjning så då blev man insatt i det så nu har jag återigen rensat min garderob och fixat lite.. Känns bra efteråt. men nu kom jag på att jag inte käkat nåt.. min mage börjar säga ifrån, så nu ska jag ner till min underbara familj och få i mig lite käk. den store brodern kommer hem ikväll också.. alltid lika mysigt!

Mitt liv börjar börjar kännas helt fucking underbart!
och det är mest på grund av er <3<<3 love you


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe allt går :)!



Tack så mkt :D!

2009-05-14 @ 11:46:55
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: c.

så snyyygg :)

2009-05-14 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0