<3

Jag tror du känner mig bättre än vad jag känner mig själv.
Med dig känner jag mig trygg. Jag kan säga, tycka och göra vad jag vill.
vi har inte kännt varandra mer än ca 2 år men ändå känner jag nu
att ett liv utan dig skulle inte fungera. Jag fungerar inte utan dig.
När du inte varit här hemma på ett tag undrar min familj om vi
är osams och om du inte kommer snart. Inte ens min familj
kan vara utan dig. och osams, det har vi aldrig varit och jag tror
inte vi kan bli det. Våran humor slår nog det mesta skulle jag kunna
tro. För det är bara vi som förstår den.. Alla minnen vi har samlat på
oss under dessa år finns med mig och jag längtar efter att få fler
med dig..att man kan känna en så stor kärlek till en vän trodde jag inte.

du är den bästa som finns och jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är uinderbar! Jag hittar inga ord för att beskriva min kärlek till dig! Du är bäst på alla sätt och vis och jag kan inte se ett liv utan dig! Jag ÄLSKAR dig OCH din familj! <3 Jag ser fram emot att skaffa nya minnen med dig ! Du är min själ! Jag älskar dig 67 varv runt jorden och tillbaka igen! Du är den bästa som finns! <3

2009-05-29 @ 12:55:23
URL: http://linneasjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0