va faaaaan

Har precis sett sverige matchen och jag skakar fortfarande... fyfan, jag kan verkligen inte se matchen. Blir jämt så jävla nervös. Nu slutade det ju inte som jag ville. Sverige har ju varit grymma och england hade ju inte ett enda skott på mål i slutet. Usch vad jag inte gillar straffar.. som lotteri. ajja, det är som det är. Grymt att kommit såhär långt iallafall. och svensk fotboll ser ju bra ut i framtiden.

Även denna dag har varit underbar:) Elin och bella har varit här och plaskat med mig. idag satsa jag på ryggen och det känns. min rumpa är red!! 

nu ska vi grilla och sen kommer linnea en stund:)

Imorgon ska jag fira tvillingkussarna som blir 18 år ;)
Grattis <3

 
så små vi ser ut ! förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men hej mini!

2009-06-27 @ 11:30:22
URL: http://linneasjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0