Student 2009

nu är allt över. nu är det slut. Allt har varit underbart.
så underbart att det känns så sorgligt att det är slut.
Jag vill bara ha mer. Jag vill ha volleybollturnering igen,
jag vill ha eftermiddagen på olearys, jag vill ha brännbollturneringen.
jag vill ha alla gaalna nätter på otten, jag vill stå och skrika i fönsterna,
jag vill stå på trappan och sjunga ut min glädje, jag vill sjunga studentsången,
jag vill stå på flaket och skrika, dansa, sjunga och vissla i min pipa. jag vill umgås
med alla underbara männsikor varje dag.

JAG VILL UPPLEVA DENNA LYCKA EN GÅNG TILL!!

Jag vill tacka alla för de här 3 åren. Man har lärt känna så otroligt mycket människor och det känns vemodigt att inte träffa alla dessa varje dag. Men jag har träffat en av de viktigaste personerna i mitt liv. Min själsfrände! och det är jag så otroligt tacksam för. Jag vet att vi inte kommer tappa varandra, för det tillåter inte jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!

2009-06-13 @ 15:38:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0