Sol och bad väder

fast dock lite för mycket moln.. men det kanske är skönt..

Idag vakna jag första gången klockan 10. Tänkte att jag inte skulle sova bort halva dagen, som jag brukar göra.. Men jag var så sjukt trött då så jag somna om. Vakna nästa gång halv 1. Då kände jag att det var dags att ta sig ur sängen, även fast jag hade kunnat sova i minst 2 timmar till.

Så nu sitter jag på altan och äter frukost och dricker kaffe. Mycket mysigt. Dock nu så är solen i moln. Jag hade ju hoppats på ett debut bad i poolen idag, men det är fan bara 18.5 grader och det känns liiite för kallt för en lite halv sjuk maary. Men det kanske hinner värmas upp under dagen ;)

Sen det där med jobb ja... Det finns verkligen inga jobb som passar mig om man kollar på arbetsförmedlingen. och jag tror ju inte att dom har fler bara för att man åker in dit. Dock kan man ju få bidrag? höhö.. vet ni nåt så säg till för mina 39 kr på banken räcker inte länge..


en blond maaryy


nu ut i solen! Puss och kram och hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0