Skärgården

Hej på er! Igår fick jag ett samtal av Teske. 1 timme senare satt vi i bilen till s:t anna. Det blev jag, elin, teske, martin och anton. Vädret var ju underbart så kunde inte tacka nej. Väl där knäckte vi lite bärs och stekte i solen. Tog sen en skön åktur med båten och grabbarna fick fiska lite. Teske tog även ett dopp. Själv kände jag mig inte manad att göra samma sak. Får bli lite senare.. När vi kom tillbaka grilla vi och drack vin. Mycket mysigt. Blev en rolig kväll/natt med mycket sång och dans! Dagen efter va grabbarna uppe redan vid åtta? eller nåt.. tröga!! Jag och elin sov kvar till kl elva då det var dags att fara hemåt.

slockna direkt när jag kom hem och är fortfarande helt slut.
Det tar på en och vara ute i skärgården..
bilder kommer inom kort!

nu ska jag och mamma ner till maggie och kolla lite hur
jag ska ha mitt hår på balen.. inte långt kvar ;)

Imorrn börjar den roligaste tiden i mitt liv!!


Bild från fars 50 årsfest.. härligt fake smile;)

Tecken på att man börjar bli liite för full
är när slipsen hamnar på huvudet.. även detta
kort är från fars 50 årsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0