nu börjar jag tröttna på det här

Jag har aldrig varit med om en så jobbig natt som jag hade inatt. Fyfan, jag var nästan tjutfärdig ett tag. När klockan stod på 05 hade jag fortfarande inte sovit en blund. Magen, ryggen och halsen värkte av all hosta och jag var genomsvett.. så alla jävla kurer mot hosta kan ju dra åt helvete!!!!!

Idag har jag varit så otroligt seg. men samtidigt rastlös. jag vet inte hur många dagar jag har gått raka vägen ner till soffan och legat där hela dagen. Jag vet att jag har ett rum att städa men inte ens det orkar jag. Den här natten gjorde mig orkeslös..jag har till och med tröttnat på scrubs och 2½ men.

i nuläget känns midsommar ganska faar awaay.
mår jag såhär så vill jag inte ge mig ut till något land! ;/
men vi får se på fredag.. jag kanske hinner bli bönhörd:)

ikväll börjar ju både the bachelorette och so you think you can dance! Mycket trevligt! Så nu ska jag poppa popcorn och försöka kväva min hosta..

soo long..

är i behov av dig nu!

Kommentarer
Postat av: sofia

Gud vad söt du är ! :)

måste få fråga angående dina ögonbryn tyckte det var så himla snygg färg på dom :) vad andvänder du dig av för penna och färg på den ? samt brunkräm :D

eller wtf du kan gärna få berätta lite vad du andvänder dig när du sminkar dig :D så himla fint!!

2009-06-18 @ 12:16:06
Postat av: maria

Hej!:) Oh tack så mkt söta du :) hehe jasså:D jag tror det bara är en vanlig ögonbrynspenna från typ loreal eller nåt och färgen är brun/mörkbrun. Sen brukar jag oftast använda loreals true match foundation, pumpflaskan men senast köpte jag maxfactor miracle touch, ser ut som en puderdosa. Den är lite lättare nu till sommaren:) annars använder jag solpuder från make up store och även rouge!;) så det är inget speciellt egentligen :D ha det så bra :)

2009-06-18 @ 19:56:17
URL: http://mariaaledal.blogg.se/
Postat av: sofia

tack så jätte mycket :)

2009-06-19 @ 00:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0