Nu är det igång!

Nu är mössan på! Känns så jäävla bra, även fast man är as ful i den. men va fan gör de! STUDENTVECKA! Efter mösspåtagningen igår drog jag och linnea ner på stan och handla lite. Åkte sedan till pattes lägenhet och drack och klädde om för att sedan gå till folkparken där det vankades volleybollturnering! Det var riktigt kul och vårat lag, doppa snoppen shotten, kom till final men förlorade tyvärr, då motståndarna var spiknyktra!! Fusk enligt mig... jag vann dock bästa servarn. yeah!! Efter det gick vi återigen hem till patte för att duscha.. fötterna var typ svarta.. Medens Frida låg däckad i soffan fixa vi oss andra oss och drack. Gick sen ner till otten där vi var till kl 1.. mer orka vi inte. avslutade kvällen med en riiiiiktig god shot.... kände i bilen hem att den var gaanska onödig.... men va fan! det är krök som gäller!!

imorse väckte mor mig kl 10. då var det bara att gå upp. skulle färga håret. När det var klart slockna jag igen. Ikväll blir det tyvärr inget krök för min del. Måste nämligen förbereda mig för balen imorrn. ska snurra upp håret bl.a och de måste göras ikväll. så festa åt mig med så taggar jag tills imorrn! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0