Midsommar och lite annat..

Min midsommar blev ju lugn. Va hemma med familjen och käkade sill och potatis och sen jordgubbar och glass. Mycket gott. Gick sen över till elin där sanna och bella också var :) såg på film och mös. Stackars bella som opererat blindtarmen.. hon hade lite problem med att skratta, haha ;) sötnos!

Dagen efter ringde linnea och fråga om jag ville med ut till landet, där dom hade varit dagen innan och varför inte? Så patte och evelina kom och hämta oss och så for vi iväg till pontas land. Där spelade vi kubb och fotboll. Vi drack och vi sjöng. Skulle egentligen åkt hem på kvällen men det slutade med att vi blev kvar. Blev en lyckad kväll:) tacktack!

Idag vakna jag klockan ett. min kropp borde va skapligt utvilad..gick upp och tog en dusch och gick sedan ut på altan och la mig i solen. Det är man inte bortskämd med.. Annars har dagen varit ganska seg. Är fortfarande förkyld så vill inte aktivera mig allt för mycket.

Imorgon hoppas jag att jag får träffa linnea. Det ska ju bli riktigt bra väder så då blir det att ligga och sola och kanske ta ett debut bad i poolen. Men vi får se :)

Blev extremt party sugen förut... det måste bero på vädret?
Jag ville bara knäcka en cider och tända en cigg och sätta
mig ute i solen..

nu är det beck på 4an.. ha en bra kväll hörrni!

jag vill till sthlm igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0