Lördag

Min kropp är helt utsliten efter den här veckan. Halsen värker som fan och huvudet sprängs. Jag knaprar ipren och panodil men inget hjälper. Jag vill inte vara sjuk.. jag vill ut och röjja ikväll! Vem vet vart jag hamnar senare.. bror med mera ska ut så kanske hänger man på, även fast min kropp säger ifrån. Men sitter helt ensam hemma nu och det suger.
Jag tror inte jag förstått att det är över än. Det känns som om jag ska tillbaka till haga i augusti och återgå till klassen. Istället är jag arbetslös och vet inte vad som väntar härnäst. Idag åker ju Linn till maggan och ska vara där hela sommaren och jag är så jävla avundssjuk. Nu ångrar jag att jag inte åkte till ayia napa.. men vi ska ner på semester iaf;) det är ett måste.. och nästa år blir det barskola!!

sitter nu och kollar på ice age 2 i brist på annat. Den är lite rolig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0