låt mig få sömn inatt

Har nu laddat upp med 1 tablett noskapin, en ipren, druckit mollipect och fixat en termos med te vatten. nu ska jag väl klara av natten någelunda bra iallafall.. har så grymt ont i magen och halsen efter all hosta. orkar verkligen inte mer. Känns som om mina revben ska braka ihop,

Om jag mår bättre imorrn ska jag kanske följa med elin till arbetsförmedlingen.
Känner att jag borde ta tag i det här med jobb nu, men tycker inte det finns nåt
när man kollar runt, och då är jag inte kräsen.. Hade man varit lastbilchafför hade
det inte varit några som helst problem.. men så är ju inte fallet tyvärr.

ska sätta på en film nu och fortsätta hälla i mig te.
Vi hörs imorrn igen och då ska ni också få höra
hur dåligt jag mår! hihi..

Det här är mina bästa vänner just nu.. speciellt iprenmannen.. söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0