Hello

Vakna sent idag, runt kl 1. Det var skönt att sova ut, ändå känner jag mig helt bombad i huvudet. Gick direkt från sängen till soffan och har sett klart en film precis. Nu har pappsen lagat mat.. ska bli sjukt gott med riktig mat. Det har inte blivit den bästa födan denna vecka! ;P höhö.. har tagit hem bröllopsduellen också så den ska vi se. det blir en riktigt mys eftermiddag/kväll med mamma och pappa. skulle vilja gå upp och kolla på damlaget men elin orka inte följa med och själv vill jag inte gå. men lycka till tjejer! ta dacka nu;)

nu väntar maten på mig:) Puss på mig!

oh boy, you make me feel like oh boy!


Sååhääär bra vill jag må inatt!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha vad kul att du skrev "oh boy, you make me feel like oh boy!", den låten blir man så pigg och glad av, ska sätta på den nu =)



Tack så mycket, hoppas du hade en bra student vecka trots det svikande vädret.... :)

2009-06-14 @ 18:57:51
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0