Godmorgon

Man vaknar varje morgon med hopp att man ska må bättre
men inte fan gör man det. Hoppade in i duschen direkt och nu
känner man sig lite som en ny människa.

Denna dag kommer inte erbjuda så mkt mer än vad den
gjorde igår typ... soffan, sängen, soffan, äta, soffan osv.
Börjar tröttna nu, men jag måste låta min kropp vila,
annars tar det bara längre tid.. men jag saknar min linnea nu
faktiskt jätte mycket och jag vill träffa henne. men ja vill inte
smitta ner henne. men nångång snart måste det bli av.

nu ska jag laga makaroner och bacon
gott gott!


Hitta en bild på lilla alva. saknar min skrutt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste bli frisk till midsommar gumman så vila på !! MISS and LOVE you!

2009-06-15 @ 19:33:25
URL: http://linneasjoo.blogg.se/
Postat av: tessan

nämen titta lilla alva :)

2009-06-18 @ 23:07:34
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0