Går iallafall åt rätt håll.. alltid något

Trots min sömntablett jag fick igår, blev det en helvetes natt igen. Börjar kunna tackla dom rätt bra nu.. när jag vakna tog jag med mig datan och la mig i mamma och pappas säng och såg på sagan om ringen. Kan vara dom bästa filmerna som gjorts. När kudden var tillräckligt våt, förflyttade jag mig till soffan, tog en sväng till affären för att sedan ta min plats i soffan igen.

Hostan börjar smått ge sig och det känns inte längre som om mina lungor är på väg upp. Just nu sitter jag på altan och kollar ut på en pool som det känns som om jag aldrig ska få bada i. Sjukt jävla väder vi har. fast nu är det i och för sig ganska skönt ute och himlen är blå..nu behövs bara lite värme.

Jag är ledsen att jag sviker imorgon på midsommar. Det suger så hååårt. men mammsen har förbjudit mig att åka nånstans då jag mått så pass dåligt och eftersom jag fortfarande inte mår bra. men jag vill så gärna med ut på landet och grilla, dricka, sjunga, dansa och bara ha sååå kul med alla underbara.

men det kommer väl fler gånger.. jag är ju iallafall inte ensam om att blivit sjuk efter studentveckan;) Det måste ju vara ett tecken på att vi festade som FAN! stackars oliver bara som fick halsböld;/ fyfan.. krya på dig!

Nu ska vi snart grilla. hör att det är på g där inne! Önskar Linnea var här, men hon jobbar och står i. Duktig flicka:) Du får försörja mig den här sommaren;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha yes i will ;)

2009-06-18 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0