aj aj

det känns att man varit ute i solen en hel dag. Det drar i skinnet och så fort man kommer emot med nåt hårt gör det ont.. man kanske ska använda lite solskyddsfaktor trots allt? men våra är fan solblockerare, och det tycker vi inte om. Haft en riktigt mysig dag med elin och linnea. Det har blivit riktigt skönt i poolen också så mycket bad blir det. Linnea var den enda som kunde ta sig upp på den där jävla fucking maraboustolen!! Det var ta mig fan omöjligt, och tro mig, jag testa alla olika metoder.. men jag ger mig inte, får fortsätta imorrn.

ikväll har jag inte gjort så mkt.. Linnea åkte runt sex och elin gick hem strax därefter. Nu ligger jag i sängen och tänkte sätta på en film. är inge trött, och varmt är det. trots att jag har öppet fönster. jag välkomnar alla mygg!!!!

imorrn är det redan fredag och juni är snart slut. Herregud vad fort det går. det är så otroligt mycket jag vill göra i sommar men tiden räcker inte till.. och inte pengarna heller för den delen! men allt behöver ju inte kosta. höhö. min altan är jävligt billig i drift!

blev ingen utgång idag som ni kanske märker.. ingen va pepp.
får se hur det blir imorrn. fjanten ska ju severa hamburgare imorrn
till klockan 22,

hörs imorrn.. puss o kram

snygg elin steker


bella och jag

min snygg-linnea som bara är allmänt snygg. och bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man måste älska choklad för att komma upp! :) ;) bästa duuuu ! <3

2009-06-27 @ 11:29:48
URL: http://linneasjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0