Helg

Kom nyss hem från Sanna, där vi var bjudna på grillat. mycket gott. sen snodde jag pärlor av sanna och pärlade några armband, precis som man gjorde på lekis. Mysigt. Nu är jag som sagt hemma och sitter och kollar på någon dålig film som bror har satt på.

Igår firade vi Rebecca som fyller 19 år idag. Jag kom dit vid 5 och mötte en lagom stressad becca ;) haha men vi fixade det mesta tills girlsen börja ramla in. Vi åt tårta och drack finfina drinkar. Runt 8 började resten av folket komma och kvällen innehöll det mest. Musik, dans, brännboll, skratt, fylla.. Tack för en toppen kväll snuttan! och hoppas din dag idag har varit bra och att du fått många fina presenter.

Idag har faktiskt solen varit framme den större delen av dagen. Så jag har spenderat dagen på en madrass i poolen och det är där jag trivs som mest. Underbart!.. Imorgon tror jag att jag ska få träffa Linnea som faktiskt är ledig :) Det blir tyvärr inte allt för ofta och det ogillas starkt!!










En blandning av gammalt och nytt! tvilling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0