soffläge

Blev en rejäl sovmorgon idag också. Gick upp runt tolv men skulle kunna sova mycket mer. Det är det här jag älskar med att vara arbetslös.. Förstår inte att det kan vara så skönt att sova. Varför sova bort hela dagarna? skönt är det iallafall..Idag kom också min bror och nicke förbi på en kopp kaffe. Han såg ganska frisk ut så han fick en kram trots allt. När dom åkte så tog jag en promenad och precis då sprack det upp så det blev en riktig skln runda. Norsholm är verkligen en sommar"stad", det är ingen stad men ni förstår vad ja menar.. Det är så mysigt att gå nere vid kanalen med alla båtar och allt folk som rör sig. På sommrarna vill jag inte bo nån annanstans än här. I love it!

Nu ligger jag i soffan och ser på american idol och just nu sjunger lady gaga. fan va dålig hon är live!

Imorgon är det onsdag och jag vet inte riktigt vad som händer. På kvällen blir det onzda iallafall. Kan bli kul:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Åh tack så mkt! =)

Hoppas du får en mysig kväll!

2009-07-28 @ 20:20:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0