regnregn

Idag har det fan regnat konstant typ. härlig sommar vi har i sverige!:)

Igår kom min morbror och min kusin hit och hälsa på. Det badades i poolen(även fast det var 18-19 grader), vi åt gott och vi lekte en hel del med dockor. Jag kan känna igen mig såväl i sofia. hur man höll på och klädde av och på och sen skulle dom sova men så kom det spöken och dom blev rädda osv osv! haha.. det va lite mysigt!

Se tog jag och pappa bilen och övningskörde. Körde först på lite småvägar där det inte är så mkt trafik och till slut körde jag ända hem. Detta var min andra gång så jag är mkt stolt över mig själv. Körde även idag en sväng och nu körde lååångt och på trafikerad väg. Det går framåt ;)

Jag längtar så sjukt mkt till magaluf så det finns inte.
men det är inte så långt kvar :)

Mitt nya liv går förövrigt skit bra!
GI och crosstrainer varje dag!
Heja mig!!!!!!

sjukt tråkiga inlägg.. men just nu händer det inte så mkt i mitt liv. Jag njuter bara av att inte behöva göra ett skit. Man kan vakna när man vill och det finns inga måsten. Just nu trivs jag som det är. jag behöver det här. För att sedan kunna uppskatta vardagen igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

så härligt det där sista lät; vakna när man vill och det finns inga måsten :) nästan att man vill säga upp sig från jobbet haha ;D

2009-07-09 @ 19:46:11
URL: http://lisalindman.blogg.se/
Postat av: tessan

tack hjärtat :) kul att du me har kommit igång nu. det är bara att kämpa på ;)

2009-07-11 @ 16:06:33
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0