mysdag på stan

Igår kväll kom linnea till mig. skulle lägga i lite slingor i mitt hår. Men klantig som jag är tog jag inte blekning utan vanlig blond färg! så resultater blev inte riktigt som förväntat. annars hade vi en mysig kväll

Idag åkte vi in till stan runt 11. Började med att sola och sedan gick vi på stan. tog också en mysig lunch på paus. linnea är nu på jobbet. stackaren. Hon var inte alls sugen på att jobba idag. jag tycker du kan komma hit istället! för nu är jag ensam hemma. mamma är hos mormor, pappa är på golvtävling och bror jobbar. Hatar att vara ensam. är så otroligt  sällskapssjuk..

men nu ska jag sätta på mig träningskläderna och köra. Därefter laga nåt gott och äta.

På lördag äre fest hos beccs som gäller!:) snutten blir 19 år.
Kommer bli grymt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0