länge sen..

ja nu var det ett tag sen man skrev här. Har inte varit hemma dom senaste dagarna. I lördags åkte vi till faster och kusinerna för min kusin och hans tjej kom hem från kina. så då vankades det fest. Det var riktigt kul och sen åkte vi hela ligan till bomull.. bra att ha en bror som jobbar där;) Kvällen blev riktigt lyckad och tanken va att ja skulle slagga hos min bror och gustav som va på besök. men dom hittade annat sällskap;) haha.. så ja hängde på kusinerna hem till hageby och sov där. söndagen blev en bakisdag där och på kvällen beställde vi pizza och såg på tv. Igår hängde jag med dom med husbilen ut till skärgården där farmor och farfar befann sig. Så då blev det lite sol och bad. tack för dom här dagarna <3

Idag fyller min älskade mamma år :) ett stort grattis
Har precis haft fikagäster och senare kommer det mer folk.

Linnea bara jobbar och jobbar :( och imorrn åker hon till öland.
Saknar henne så himla mkt just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0