klockren kväll

Igår var det dags att fira alex och kricka som båda har fyllt 20 :) Jag och Linnea kom dit strax efter kl sex och då fick man mingla lite. folket var ganska sega dit, vilket gjorde att det inte blev några lekar (jag älskar lekar).. dåligt tycker jag! men dom droppa in en efter en. En tävling blev det faktiskt. Att rå runt en boj på snabbast tid. haha ja, vi vann vårat race iallafall.. sen spela vi volleyboll på stranden och dansa hela natten lång.. Tack för en välorganiserad kväll grabbar! Jag hade grymt kul och jag och Linnea dansade ända till soluppgången. och då var det dags att åka hem.

imorse när jag vakna mådde jag inge vidare.
men ett svalkande dopp i poolen gjorde en gott.

bilder från liseberg/festen finns på facebook. Tar sån tid att lägga upp massa här!

hjärtat och jag på Liseberg

Kommentarer
Postat av: linn

fan vad ni ser annorlunda ut :O

2009-07-07 @ 21:26:51
Postat av: maria

Kan vara för att Linnea har gjort ljusa slingor och att jag har klippt av mig allt hår!!!! :( höhö..

2009-07-08 @ 01:24:11
URL: http://mariaaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0