hejsan

Emma frågade för ett tag sen om inte hon kunde få fota mig någon dag, vilket lät skit kul, så idag har jag varit inne i stan och blivit fotad. Var jätte roligt och hoppas nån bild blev bra.... emma är så duktig. hoppas på en till gång snart ;)

nu i eftermiddag har ja varit mammas slav. Dom får massa gäster imorrn och självklart är man snäll och hjälper till och laga mat och städa.. så nu känner jag mig duktig.

har så himlans ont i magen, men nu kan jag inte knapra mer ipren.
ska ist ställa mig på crosstrainern och se om det blir bättre.

imorgon ska jag äntligen få träffa mitt gullebarn!

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh jaa de va jätte kul :D! Gör vi absolut om snart! bilderna blev kanon bra :D

2009-07-21 @ 02:45:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0