Goddag

Vakna skapligt idag. halv 11 typ.. Det tyckte jag var bra gjort. Det var ju faktiskt blå himmel och sol då så jag gick ut på altan och åt frukost. Sen hann jag bara lägga min i solstolen så kom det en massa moln.. typiskt! men det klarna upp från och till så det var skönt. skönt och inte va likblek när man åker ner till maggan ;)

nu sitter jag här och magen kurrar som fan. ska laga sallad med kyckling och ceasardressing! Mumma. Vill dock ha vitlöksbrödet från olearys! sjukt goda.

Ikväll nalkas det utgång med dom bästa. Kan bli en sväng till trädgårn och sedan otten. Ska rota fram lite vita kläder också..det var ju ett krav för vippen;) Kan bli en rolig kväll känner jag på mig.

nae nu var det mat ja..

Kommentarer
Postat av: Emma

Ses kväll, ska me ut :D!

2009-07-29 @ 15:06:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

gööör vi :D½!

2009-07-29 @ 15:29:27
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0