Fredag

Vakna av att farmor och farfar kom hit, så det blev en mysig frukost tillsammans med dom. Farmor hade bakat ciabatta och hade med sig. Det var svårt att avstå kan jag säga.. ujuj. but I did! Nu är det bara jag och pappa hemma och han är ute och fixar med poolen och altan, så han får jag inget sällskap av. Ska nog ta på mig och ta en promenad nu när vädret tillåter.

Ikväll blir det nog lugna gatan här hemma. Blir nog jag och far, kanske bror också. Resten av familjen är utspridda. Tänker på min bror som är nere i aiya napa. fan honom om han kommer hem med svininfluensan!! Det är knappt att jag vill träffa honom innan jag åker till magaluf..Det skulle vara min vanliga otur att bli sjuk precis innan jag ska åka. men jag får ge fan i att krama honom! höhö..

nae, nu ska jag ge mig ut i blåsten..

Jag vill ha student igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0