Hej folket

Dom senaste dagarna har jag inte gjort nåt speciellt.
sovit, tränat, myst med sanna, övningskört.
Det har varit ganska lugnt här ute på vischan.
skönt. Laddar upp för två ganska intensiva veckor
i Spanien. Mkt alkohol + lite sömn har aldrig gått
bra ihop. så måste samla krafter. Elin och jag satt
och planerade lite förut. Skulle vara kul och filma
mig och elin när vi kliver av flygplanet nere i magaluf.
Kan tänka mig att vi kommer se skapligt vilsna ut.
men vi klarar det. ohja:)

Imorgon ska vi in och växla pengar, handla på apoteket
och fixa de sista smågrejjerna. Har inte ens börjat packa.
Jag brukar börja packa typ 2 veckor innan bara för att det
ska kännas som att man snart ska åka.

Tisdag ska jag få träffa Linnea :) hon är ledig. WIIHUU.
ska krama massa massa och pussa massa på henne
så att jag klarar mig i två veckor. om det nu inte blir så att
hon kan komma ner sista veckan. Det återstår att se. :)
Nu ligger jag i sängen med laptopen på magen. Inget skönt alls.
Blir nog inte så sent ikväll.. måste ställa klocka tills imorgon och
det vet jag inte sist jag gjorde.


Jag och Elin var söta i våra flätor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0